FANDOM

Jest to jaskinia pokryta pustyniami.
Tarrera.JPG

tarrera

Krajobraz i klimatEdytuj

Jaskinię pokrywa gruba warstwa piachu (nawet do kilkuset metrów). Pod piachem znajduje się kompleks podziemnych korytarzy. Z piachu wystają skały lub góry. Piach pochłania każdego ,kto do niego wpadnie. Niemożliwym jest ,że sami przedrzemy się przez piach do podziemia ,nim się udusimy. W grocie panują wysokie temperatury. Najniższa możliwa to 25 stopni Celcjusza. Wysokie sklepienie gorty pokrywa zastygły ,magmowy płaszcz ,który daje wrażenie słońca. Na noc pokrywają go czarne płyty ,blokując przepływ gorąca.

Podziemia są zupełnie inne. Są to wyryte w ziemi korytarze ,połączone ze sobą wielkimi pomieszczeniami ,w których znajdziemy głębokie stawy wody. Woda z podziemii płynie do wnętrz niektórych skał i gór. Badając jaskinie możemy natrafić na źródła wody wewnątrz nich. Źródła wody portafi odszukać śluzak Tarrera.

MieszkańcyEdytuj

  • Tarrera - ziemny śluzak zdolny do miotania piaskiem. Występuje pospolicie w tej jaskini.
  • Shrapstone - ziemny śluzak, można go spotkać wśród skał.
  • Scorp - metalowy śluzak, można go spotkać w podziemiach i na niektórych skałach.
  • Rogaci - rasa rogatych stworzeń, budują oni pływające po grubym piachu miasta, mogąc dzięki temu bezpiecznie podróżować po całej grocie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki